آخرین اخبارورزشی
مهدی ناصحی ناظر پلیآف آسیایی گلگهر و چادرملو شد
با ابلاغ سازمان لیگ، مهدی ناصحی به عنوان ناظر دیدار پلیآف لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی،با ابلاغ سازمان لیگ فوتبال، مهدی ناصحی به عنوان ناظر و مسئول برگزاری دیدار پلیآف لیگ قهرمانان آسیا میان تیمهای گلگهر سیرجان و چادرملو اردکان انتخاب شد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ، این دیدار حساس روز دوشنبه هشتم تیرماه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد و دو تیم برای کسب سهمیه حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
در این مسابقه مهدی ناصحی به عنوان ناظر و مسئول برگزاری دیدار، نظارت بر روند اجرایی مسابقه و هماهنگیهای لازم را بر عهده خواهد داشت.
دیدار پلیآف میان گلگهر سیرجان و چادرملو اردکان از اهمیت ویژهای برخوردار است و تیم برنده این مسابقه جواز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد.
انتهای پیام/



