آخرین اخبارورزشی

زنجان میزبان ملی‌پوشان شمشیربازی کشور شد

رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان گفت: اردوهای ملی اپه در دو بخش بانوان و آقایان در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی،مهدی رضایی رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار زنجان‌ ورزشی با اشاره به میزبانی زنجان از اردوهای تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: اردوی تیم ملی در بخش بانوان از 7 تا 15 خرداد در سالن تخصصی شمشیربازی مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اردو 8 شمشیرباز برتر کشور در اسلحه اپه حضور خواهند داشت، افزود: این اردو در راستای آماده‌سازی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن برنامه‌ریزی شده است.

رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان با اشاره به توانمندی‌های زیرساختی این استان خاطرنشان کرد: زنجان با توجه به برخورداری از پتانسیل سخت‌افزاری مناسب، از ظرفیت لازم برای میزبانی مسابقات و اردوهای ملی برخوردار است و هم‌اکنون چهار پیست آماده در سالن اختصاصی شمشیربازی استان وجود دارد.

رضایی ادامه داد: اردوی تیم ملی شمشیربازی بزرگسالان آقایان نیز از 9 تا 15 خرداد در زنجان و در بخش اپه برگزار خواهد شد که در آن 5 ملی‌پوش حضور می‌یابند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های این رشته در استان تصریح کرد: سال‌ها سالن اختصاصی شمشیربازی زنجان تنها دو پیست داشت، اما با پیگیری‌های انجام‌شده و به همت مسئولان فدراسیون دو پیست دیگر نیز به مجموعه اضافه شد تا شرایط برای میزبانی اردوهای تیم ملی فراهم شود.

رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان در پایان تأکید کرد: میزبانی این اردوها نشان‌دهنده جایگاه رو به رشد زنجان در شمشیربازی کشور است و می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری رویدادهای بزرگ‌تر در آینده باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟