سامانه 1420 تامین اجتماعی پاسخگویی سریع به مخاطبان تامین اجتماعی
رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین استان زنجان گفت:مردم عزیز و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند سوالات خود را در خصوص خدمات اداره ارتباطات مردمی با شماره 1420 در میان بگذارند.
به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی آنلاین،میثم هاشملو با اشاره به وظایف اداره ارتباطات مردمی اظهار داشت:اداره ارتباطات مردمی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان، وظایف متعددی از جمله دریافت درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات مردم ،رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم ،ارائه خدمات نوین به مردم ،اطلاع رسانی به مردم در خصوص خدمات و برنامه های سازمان ،نظرسنجی از مردم برای سنجش رضایت آنها از خدمات سازمان و تلاش برای بهبود بخشیدن و ارتقاء کیفیت خدمات را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه مردم از راه های مختلفی می توانند با اداره ارتباطات مردمی تماس بگیرند؛ تصریح کرد: سامانه تلفنی 1420 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم است. همچنین مردم می توانند از طریق سامانه اینترنتی www.1420.ir و یا اپلیکیشن 1420 با ما در ارتباط باشند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین استان زنجان به تمهیداتی نوروزی اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز، سامانه تلفنی 1420 به صورت 24 ساعته فعال است و پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم خواهد بود. همچنین در مراکز پرتردد، پایگاه های اطلاع رسانی مستقر خواهند شد تا به مردم خدمات ارائه دهند.
هاشملو عنوان کرد: مردم عزیز و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند سوالات خود را در خصوص خدمات اداره ارتباطات مردمی با شماره 1420 در میان بگذارند.