به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی آنلاین،میثم هاشملو با اشاره به وظایف اداره ارتباطات مردمی اظهار داشت:اداره ارتباطات مردمی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان، وظایف متعددی از جمله دریافت درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات مردم ،رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم ،ارائه خدمات نوین به مردم ،اطلاع رسانی به مردم در خصوص خدمات و برنامه های سازمان ،نظرسنجی از مردم برای سنجش رضایت آنها از خدمات سازمان و تلاش برای بهبود بخشیدن و ارتقاء کیفیت خدمات را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه مردم از راه های مختلفی می توانند با اداره ارتباطات مردمی تماس بگیرند؛ تصریح کرد: سامانه تلفنی 1420 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم است. همچنین مردم می توانند از طریق سامانه اینترنتی www.1420.ir و یا اپلیکیشن 1420 با ما در ارتباط باشند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین استان زنجان به تمهیداتی نوروزی اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز، سامانه تلفنی 1420 به صورت 24 ساعته فعال است و پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم خواهد بود. همچنین در مراکز پرتردد، پایگاه های اطلاع رسانی مستقر خواهند شد تا به مردم خدمات ارائه دهند.
هاشملو عنوان کرد: مردم عزیز و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند سوالات خود را در خصوص خدمات اداره ارتباطات مردمی با شماره 1420 در میان بگذارند.