اجتماعی

پاسخگویی به 192 هزار تماس مشترکین زنجانی در مرکز ارتباط با مشتریان آبفا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت در نیمه نخست سال جاری بیش از 192 هزار تماس مشترکین استان زنجان را پاسخگویی و رسیدگی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی آنلاین،علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: از این تعداد تماس، بیش از 53 هزار تماس بصورت مستقیم و توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان پاسخگویی شده است.

وی بیشترین دلیل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان آبفا زنجان را به ترتیب ارتباط با سامانه گویا، اعلام شکستگی و دریافت خدمات امور مشترکین اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به نوسان فشار شبکه در روزهای گرم سال که سبب افزایش آمار حوادث در تابستان می شود گفت: بیشترین حوادث آب شهر زنجان به ترتیب در ماه های شهریور، مرداد و تیر به وقوع پیوسته است.

جزء قاسمی بیان کرد: بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب در بین شهرهای استان نیز به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره می باشد.

وی تعداد حوادث و اتفاقات آب شهر زنجان در نیمه نخست امسال را نیز 3068 فقره اعلام کرده و گفت: اوج تماس مشترکین با مرکز ارتباط با مشتریان بین ساعات 9 صبح تا 13 بعد از ظهر می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان تعداد کل حوادث و اتفاقات آب در استان زنجان طی 6 ماهه سال جاری را بیش از 8 هزار فقره اعلام کرده و گفت: بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع، مربوط به حوادث انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال می باشد.

این مسئول به حوادث فاضلاب نیز اشاره کرده و گفت: تعداد کل حوادث فاضلاب در نیمه نخست امسال 412 فقره بوده است که بیشترین تعداد این حوادث به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و دندی رخ داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟