آخرین اخبارورزشی

سرمربی سپاهان زنجان عضو افتخاری هلال‌احمر شد

بهمن رضایی، سرمربی تیم سپاهان زنجان، با حضور در جمعیت هلال‌احمر استان ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی امدادگران، عضویت افتخاری خود را برای همکاری در عملیات امدادی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی،بهمن رضایی سرمربی تیم سپاهان زنجان با پیشنهاد مدیرکل هلال‌احمر استان و با حضور در جمعیت هلال‌احمر و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به‌عنوان عضو افتخاری این جمعیت معرفی شد.

رضایی در این بازدید با قدردانی از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر گفت: هدفم از حضور در این مجموعه قدردانی از زحمات نیروهایی است که در خدمت‌رسانی به مردم استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. شنیده‌ام برخی از این عزیزان نزدیک به یک ماه است که از خانه و خانواده دور مانده‌اند و وظیفه خود دانستم از آنان تشکر کنم و در کنارشان باشم.»

وی با اشاره به حضور خود در عملیات رسیدگی به حادثه «کوچه مشکی» افزود: از نزدیک شاهد سختی‌ها و تلاش شبانه‌روزی نیروهای هلال‌احمر بودم و صحنه‌هایی دیدم که به‌شدت متأثر شدم. برای خانواده‌های داغدار این حوادث از خداوند صبر جمیل مسئلت دارم.

سرمربی سپاهان زنجان اعلام کرد که به‌عنوان یک نیروی مردمی آماده است «با افتخار» در حوادث احتمالی در کنار امدادگران حضور داشته باشد و برای یاری‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی کند.

بر اساس این گزارش، حضور مربیان و ورزشکاران استان در جمع نیروهای امدادی هلال‌احمر، روحیه‌ای مضاعف به امدادگران بخشید؛ نیروهایی که در روزهای اخیر بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی و اجرای مأموریت‌های امدادی در سطح استان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟