درخشش دوندههای زنجانی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی دوومیدانی جوانان
دوندههای زنجان در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در شیراز با کسب یک طلای ۴۰۰ متر بامانع و دو نقره خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی،مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی جوانان کشور در اردیبهشت ۱۴۰۵ با حضور برترین ورزشکاران این رشته در شیراز برگزار شد و نمایندگان زنجان موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.
در این رقابتها حسین ارضیرومی، دونده خوشآتیه زنجانی، بار دیگر همانند مرحله اول مسابقات، عنوان قهرمانی ۴۰۰ متر بامانع را از آن خود کرد و بر سکوی نخست ایستاد.
همچنین یوسف ندرلو، دیگر دونده آیندهدار زنجانی، در ماده ۸۰۰ متر به مقام نایبقهرمانی دست یافت و فرهاد محبی نیز در ماده ۴۰۰ متر بامانع موفق شد مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.
تیم دوومیدانی زنجان با مربیگری محمود مرادی در این مرحله از مسابقات عملکردی موفق و مورد توجه داشت.
گفتنی است مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا خردادماه ۱۴۰۵ در کشور هنگکنگ برگزار خواهد شد.



