مدیر عامل و کارکنان نخ تایر حمله به حسینیه اعظم را محکوم کردند
مدیرعامل و کارکنان شرکت نختایر صبا با صدور بیانیهای حمله دژخیمان به حسینیه اعظم زنجان را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی،مدیرعامل و کارکنان شرکت نختایر صبا با انتشار بیانیهای، جنایات یکماهه اخیر جبهه استکبار و حمله وحشیانه عوامل آمریکایی ـ صهیونیستی به حسینیه اعظم زنجان را بهشدت محکوم کردند.
در این بیانیه که از سوی مسعود امیدی، مدیرعامل و نائبرئیس هیئتمدیره مجتمع تولیدی نختایر صبا صادر شده، آمده است: حمله ددمنشانه جبهه جهل و جنون به میهن عزیزمان هرچند تلخ و دردناک بود، اما عظمت ایستادگی ملت ایران، وحدت مثالزدنی و پایداری مردم انقلابی را بار دیگر در برابر چشم جهانیان نمایان ساخت.
امیدی و کارکنان این مجتمع صنعتی با گرامیداشت یاد شهیدان حادثه حسینیه اعظم زنجان، این مکان مقدس را نماد ایمان، ایثار و فرهنگ عاشورایی مردم زنجان دانسته و تأکید کردهاند: راه مقاومت ادامه دارد و ملت ایران با اتحاد، همدلی و حضور آگاهانه در صحنه، میدان را هرگز ترک نخواهد کرد.
در پایان بیانیه تصریح شده است که پاسخ ملت ایران به دسیسههای دشمنان، استقامت، حفظ وحدت و تداوم حضور در میدان دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی خواهد بود.



