آخرین اخبارورزشی

سکوی سوم لیگ برتر بانوان در اختیار بدمینتون زنجان

تیم درخشان زنجان با پایان رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور عنوان سوم را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی،غلامرضا باقری، رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار زنجان‌ ورزشی از کسب عنوان سومی تیم درخشان زنجان در لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور خبر داد و اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر بانوان کشور با برگزاری دیدار میان تیم‌های درخشان زنجان و کاژه تهران به میزبانی زنجان به پایان رسید.

وی افزود: این رقابت با حضور و تلاش بازیکنان دو تیم برگزار شد و در نهایت تیم درخشان زنجان با نتیجه ۴ بر یک این دیدار را به تیم کاژه تهران واگذار کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان ادامه داد: با این نتیجه تیم درخشان زنجان عنوان سومی لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور را از آن خود کرد و تیم کاژه تهران نیز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

باقری تصریح کرد: همزمان در مشهد مقدس نیز دیدار رده‌بندی میان تیم‌های نفت تهرانسر و فخار مشهد برگزار شد که در پایان تیم نفت تهرانسر به مقام دوم و تیم فخار مشهد به مقام چهارم این رقابت‌ها دست یافت.

وی ضمن قدردانی از تلاش بازیکنان، کادر فنی و تمامی عوامل برگزارکننده مسابقات خاطرنشان کرد: کسب این عنوان افتخاری ارزشمند برای بدمینتون استان زنجان است و امیدواریم این موفقیت‌ها در آینده نیز تداوم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟