جدال بدمینتون‌بازان زنجانی برای پیراهن تیم ملی در ناگویا

رئیس هیأت بدمینتون زنجان گفت: ۴ نماینده این استان برای رسیدن به ترکیب تیم ملی رقابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی،غلامرضا باقری، رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان،در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنجان‌ ورزشی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: این رقابت‌ها با هدف شناسایی برترین‌های کشور برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن برگزار می‌شود و نفرات منتخب پس از ارزیابی دقیق کادر فنی به اردوی نهایی راه خواهند یافت.

باقری افزود: مسابقات انتخابی بخش بانوان از دوم تا چهارم خردادماه به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود. در این بخش، سیده آیسان شوریده و ثنا حسنلو به نمایندگی از استان زنجان به مصاف ۸ رقیب دیگر از سراسر کشور می‌روند.

وی ادامه داد: همچنین پیکارهای بخش آقایان طی روزهای دوم تا پنجم خردادماه در تهران پیگیری خواهد شد که طی آن مهدی انصاری و امیرحسین حسنی از زنجان در کنار ۱۰ ورزشکار منتخب دیگر برای کسب پیراهن تیم ملی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس هیأت بدمینتون زنجان با تاکید بر اهمیت این رویداد تصریح کرد: این مسابقات صرفاً یک رقابت ساده نیست؛ بلکه محیطی برای محک زدن بازیکنان در شرایطی نزدیک به تورنمنت‌های بین‌المللی است تا کادر فنی بتواند ترکیب اعزامی ایران به ناگویا را از میان شایسته‌ترین نفرات انتخاب کند.

خروج از نسخه موبایل