اجتماعی

جهاد تبیین را در معرفی خدمات دانشگاه به مردم، با جدیت پیگیری می‌کنیم

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه جهاد تبیین، مسولیت و رسالت روابط‌عمومی‌ها را دوچندان کرده است، گفت: جهاد تبیین را در معرفی رسالت‌ها و خدمات دانشگاه به مردم، با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی آنلاین،حسن اسم‌خانی در اولین نشست خود با کارکنان روابط‌عمومی ستاد و مسئولین روابط‌عمومی واحدهای تابعه دانشگاه که روز یکشنبه ۵تیر در سالن اجلاس مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، بر هدفمند و روش‌مند بودن فعالیت‌های روابط‌عمومی تاکید و اظهار کرد: روابط‌عمومی باید پویا ،فعالیت‌محور و مجهز به تکنولوژی‌های روز باشد.

وی گستردگی دانشگاه علوم پزشکی را موجب سنگین‌تر شدن رسالت روابط‌عمومی در این مجموعه دانست و افزود: روابط‌عمومی دانشگاه موظف است عملکرد طیف گسترده‌ی نیروی انسانی متخصصی که در این حوزه مشغول به کار هستند، در سطح جامعه تبیین کند و خدماتی که توسط دانشگاه ارائه میشود، به مردم معرفی نماید.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به لزوم ترسیم نقشه ‌راه روابط‌عمومی، تصریح کرد: باید با هم‌افزایی و برنامه‌ریزی صحیح، این حوزه را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی طوفان فکری و بارش‌های فکری را در شناسایی روش‌های نوین برای انجام فعالیت‌های روابط‌عمومی، ضروری توصیف کرد و گفت: جز با هم‌افزایی و هم‌فکری نمی‌توان چشم‌انداز و نقشه‌راه روابط‌عمومی را تکمیل کرد.

اسم‌خانی با بیان اینکه هیچگونه کوتاهی در تبیین عملکرد و خدمات دانشگاه علوم‌پزشکی پذیرفته نیست، اظهار کرد: تنوع خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خدمتگزاران این مجموعه باید به سمع و نظر مردم برسد و هرگونه قصور و کوتاهی در انعکاس این زحمات، به هیچ‌وجه قابل گذشت نیست.

وی نظرسنجی وافکارسنجی را دیگر رسالت واحد روابط‌عمومی عنوان کرد و افزود: این باب جدید باید در روابط‌عمومی گشوده شود تا بتوانیم از نظرات مردم در پیشبرد اهداف خود بهره‌مند شویم.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: وقتی نظر مردم را در خصوص مجموعه فعالیت‌ها و خدمات دانشگاه جویا می‌شویم، در واقع آنان را وادار به فکر کردن در این حوزه کرده‌ایم و همین برای ما برد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیان صحیح خدمات دانشگاه موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود، خطاب به کارکنان روابط‌عمومی ستاد و مسولین روابط‌عمومی واحدهای تابعه دانشگاه گفت: این روشنگری که از جانب شما صورت می‌گیرد حتما در درگاه الهی مأجور است.

اسم‌خانی، احصاء کمبودها و رصد مشکلات در مراکز خدمت‌رسان دانشگاه را از وظایف واحد روابط‌عمومی برشمرد و اظهار کرد: این کار حتی اگر منجر به نتیجه نشود، باعث دلگرمی و امیدآفرینی است.

وی در پایان تصریح کرد: زمانی که عملکرد دانشگاه در بخش‌های گوناگون برای مردم تبیین شود، ذهنیت مثبتی از عملکرد آنان در افکار عمومی شکل گرفته و موجب رضایت عموم می‌شود که این خود به منزله‌ی قدردانی از پرسنل زحمتکش مجموعه بزرگ دانشگاه بوده و انگیزه‌ی مضاعفی برای خدمات هر چه بیشتر در آنان ایجاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟