به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،ناصر فغفوری اظهار داشت: از شکایات دریافتی 569 مورد در بخش کالایی و 54 مورد در بخش خدمات بوده است.
وی یادآور شد: 303 مورد از شکایات به صورت تلفنی به شماره 124 اعلام شده است و 237 مورد از شکایات به صورت حضوری بوده است.
این مقام مسئول ادامه داد: 56 مورد از گزارشات به صورت کتبی و 27 مورد از طریق اپلیکیشن ها و سایت های اینترنتی دریافت شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: بیشترین گزارشات مردمی در حوزه گرانفروشی و عدم اجرای تعهدات بوده است.