راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات مردمی شرکت توزیع برق زنجان
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان، عليرضا عليزاده، ايجاد فرصت ارتباط مستقيم با مسوولان براي اقشار جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: انرژي برق به عنوان يکي از فراگيرترين انرژيهاي مورد نیاز مردم در ۱۰۰درصد جامعه شهری ۹۹و نیم درصد جامعه روستایی استان جریان دارد و اين جريان بزرگ با توجه به گستردگي آن بيشترين ارتباط را با شهروندان ایجاد کرده است و پاسخگويي به در خواستهاي شهروندان و ايجاد رضايت براي مصرفکنندگان برق هدف اصلي شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان است.
وی افزود: درخواستهايي که از سوي شهروندان در تماس با اين سامانه مطرح شده است با پيگيري واحدهاي مربوط پس از به سرانجام رسيدن از سوي دفتر حقوقي و رسيدگي به شکايات شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان اطلاعرساني خواهد شد.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان از راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات مردمی این شرکت خبر داد و افزود: دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت در راستای کاهش مراجعات حضوری مردم و تکریم ارباب رجوع “سامانه پیامکی” در بخش رسیدگی به شکایات را با موفقیت راه اندازی نموده است .با این توضیح که متقاضیان به محض ثبت نامه های مردمی، بدون مراجعه حضوری و توسط ارسال پیامک ازسوی این دفتر، از مراحل ثبت و رسیدگی و پاسخگویی به درخواست خود اطلاع می یابند.