رسیدگی به ۱۹۶۱ شکایت در سامانه ۱۹۵ در زنجان
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،حامد سرائی سرپرست ICT زنجان گفت: هدف اصلی مجموعه اداره کل ارتباطات خدمترسانی به بهترین شکل ممکن به مردم و افزایش خدمات دولت در سایر مناطق است که در این زمینه کارشناسان این اداره کل به ۱۹۶۱ شکایت مردمی که در سامانه ۱۹۵ ثبت شده بود در کوتاهترین زمان پاسخ داده و مشکلات را بررسی و رفع کردهاند.
سرائی با بیان اینکه بررسی به شکایات این سامانه به صورت مستمر توسط این اداره کل انجام میشود، گفت: کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی میتوانند از سامانه ۱۹۵ بهعنوان بهترین راه مواصلاتی جهت پیگیری درخواستها، شکایات و انتقادهای خود استفاده کنند به طوری که در این سامانه پس از ثبت شکایت خود یک کد رهگیری دریافت میکنند که در مراحل بعد میتوانند با این کد درخواست خود را پیگیری کرده و از وضعیت آن مطلع شوند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ادامه داد: از ۲۰۵۶ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به ۱۹۶۱ شکایت رسیدگی شده است و با بررسی های بیشتر به باقیمانده شکایات نیز پاسخ می دهیم.
وی با اشاره به اهمیت تسریع و تسهیل هرچه بیشتر در رسیدگی به خواسته ها و شکایات کاربران خدمات ICT در استان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم این اداره کل رفع نیازها و مشکلات مردم است و در این راستا در سال ۱۳۹۹ و در مجموع به ۶۲ فقره شکایات واصله که به صورت کتبی و حضوری از حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته بود رسیدگی و پاسخ داده شد.