راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی (CRM )

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،علی محمدی با بیان اینکه این مرکز با روشهای متنوع شامل مشاوره حضوری و غیر حضوری روزانه میزبان هزاران درخواست از سوی بیمه شدگان عزیز است اظهار داشت: در شرایط پاندمی کرونا و محدودیت های تردد ناشی از آن، پاسخگوی بسیاری از بیمه شدگان، بیماران، کارفرمایان و مستمری بگیران بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تلفن و موبایل در دسترس عموم می باشند، برخی از خدمات پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تلفن پایه است.

وی اظهار داشت: مخاطبان می توانند با شماره تلفن 1420 تماس بگیرند و مشکلات خود را با کارشناسان مشاور دوره دیده مطرح نمایند و یا با شماره 1420 و داخلی 4 تماس بگیرند و پیام خود را ضبط نمایند.

مدیر درمان استان زنجان تصریح کرد:کارشناسان این سامانه پس از 24 ساعت اقدام به رسیدگی به پیامهای صوتی ضبط شده خواهند کرد یا اینکه پرسش یا درخواست خود را به شماره 10001420 پیامک نموده و پاسخ خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرکز ارتباطات مردمی سازمان برای مخاطبانی که تمایل به استفاده از بستر اینترنتی دارند خدمات متنوعی دایر کرده است. ازجمله طرح 3070 که 30 خدمت حضوری به 30 خدمت غیرحضوری تبدیل شده و انتظار می رود سالانه 70 میلیون مراجعه حضوری به تأمین اجتماعی را کاهش دهند. برای استفاده از خدمات 3070، مخاطبان میتوانند به سایت www.tamin.ir مراجعه نموده و در قسمت میز خدمت غیر حضوری، خدمت مورد نیاز خود را انتخاب و درخواست خود راثبت نمایند.

مدیر درمان استان با توصیه به مخاطبان که از بستر دیجیتال برای ارتباط با سازمان کنند، گفت: به سایت www.1420.tamin.ir مراجعه و سوالات و شکایات خود را ثبت کنید و پاسخ دریافت نمایید.

محمدی افزود: به سایت www.es.tamin.ir یا www.eservises.tamin.ir مراجعه و ثبت نام کنید و از خدمات متنوع سایت از جمله خدمات بیمه شدگان( سابقه، خدمات درمانی و خدمات سلامت الکترونیک) ، خدمات کارفرمایان و خدمات مستری بگیران استفاده کنید.

وی یادآور شد: طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های در حال پیاده سازی است و مانند هر طرح جدیدی اشکالاتی دارد که در صورت گزارش اصلاح می گردد. بدین منظور پزشکان و درمانگاههای طرف قرداد می توانند با مراجعه به سایت www.ep.tamin.ir خطاها و مشکلات سامانه نسخ الکترونیک را در منوی “درخواست پشتیبانی” ثبت نموده و از منوی “تیکت های پشتیبانی ” پیگیری کنند.

در پایان دکتر محمدی از مخاطبان سازمان خواست با سازمان تامین اجتماعی در ارتباط باشند و به کارآمدی روشهای غیر حضوری اعتماد کنند.

خروج از نسخه موبایل